A Novotel Budapest Centrum a Kertesz Communications Consultingot választotta

2024. szeptember 5., csütörtök, 23:11

A Novotel Budapest Centrum szálloda örömmel jelenti be, hogy stratégiai partnerséget kötött a Kertesz Communications Consulting Kft.-vel (KCC) szervezetfejlesztési és belső kommunikációs tanácsadás terén.

A szálloda, amely 2022-ben nyitotta újra kapuit, nagy hangsúlyt fektet a csapatmunka optimalizálására, a belső folyamatok és a részlegek közötti együttműködés hatékonyságának növelésére, és ezáltal a vendégelégedettség maximalizálására.

A szálloda igazgatója, Árvai Zoltán, a partnerség kapcsán elmondta:
„A Novotel Budapest Centrum vezetősége elkötelezett amellett, hogy a belső kommunikáció és az együttműködés terén is kiváló eredményeket érjünk el. Ezért választottuk a KCC-t tanácsadó partnerként, hogy támogassa a vezetőinket a rendszeres visszajelző beszélgetések kialakításában, az OKR (Objectives and Key Results) alapú negyedéves ciklusok fejlesztésében, valamint a vezetőfejlesztés terén és a belső kommunikáció hatékonyságának növelésében.”


A KCC szakértelme révén a Novotel Budapest Centrum célja, hogy tovább erősítse piaci pozícióját és innovatív megközelítésekkel támogassa a szervezeti kultúra fejlődését. Az együttműködés keretében a KCC átfogó tanácsadói szolgáltatásokat nyújt a szálloda számára, amelyek hozzájárulnak a vezetők és a munkatársak közötti hatékony kommunikációhoz, a csapatkohézió javításához és a vendégélmény fokozásához.

Az új együttműködés részeként a Novotel Budapest Centrum és a Kertesz Communications Consulting közösen dolgozik majd azon, hogy a belső folyamatok optimalizálásával és az új csapat szervezésével a szálloda vezetősége sikeresen valósítsa meg a kitűzött célokat. A Novotel továbbra is elkötelezett amellett, hogy a vendégei számára magas színvonalú szolgáltatásokat nyújtson, és ebben a KCC kiemelt stratégiai partnereként játszik fontos szerepet.

Kövess minket Facebookon, hogy elsőként értesülj minden posztról.