Online turisztikai, utazási hírportál

Hírek

Találatok: 1-16 | Összesen: 250 találat 16 oldalon. előző következő

A Bükfürdő Thermal & Spa® új Medical Wellness szolgáltatása az október 10-i hivatalos megnyitó ünnepséget követően október 11-től várja vendégeit.


A Büki Gyógyfürdő Zrt. most befejezett projektje a régi fürdőgyógyászat alapjain éledt újjá egy nettó 650 millió forintos beruházás keretében. A felújítás során az épület kívül-belül egyaránt megújult, a tavalyi évben átadott új főbejárattal együtt minden részletéből a minőség sugárzik.

Az esztétikus környezettel és a modern kezelőberendezésekkel a szolgáltatási paletta is kibővült. A Magyarországon körülbelül egymillió embert érintő csontritkulásra specializált vizsgálatokat és kezeléseket a Bükfürdő Osteoporosis Program fogja össze egyénileg testreszabható csomagokká. A program már a 30-as éveiben járókat is megcélozza, hiszen a csontritkulás megelőzéséért már ebben a korban is hatékonyan tehet bárki. A programban résztvevő vendég nem csupán a betegségről szerez hasznos tudást, de igénybe veszi a már meglévő panaszait enyhítő, vagy a prevenciót segítő hagyományos gyógyászati és kényeztető spa-kezeléseket egyaránt. A Medical Wellness központ egyik különlegessége, hogy lehetőség van a helyszínen elvégeztetni a fájdalommentes csontsűrűség mérést is az egyik legmodernebb mérőberendezéssel, így a Bükfürdőre érkező vendégeknek nem szükséges előzetesen kórházi vizsgálaton részt venniük.


A kiváló minőségű, új Medical Wellness-ben az Osteoporosis Program elemei kiegészülnek a test és a lélek harmóniáját megteremtő, stresszoldó spa-kezelésekkel is. A Bükfürdő Thermal & Spa® Medical Wellness a fürdő saját gyógyvizével készült kozmetikumai mellett a német Kurland® cég termékeit is használja, ezzel egyúttal a német márka egyik magyarországi referenciahelyévé vált.

A spa kínálatot tekintve megújult és bővült a masszázsok skálája, megtalálhatók benne a természetes hatóanyagokban gazdag alapanyagok felhasználásával végzett pakolások, testkezelések, wellness kádfürdők és néhány igazi különlegesség is. Magyarországon elsőként Bükfürdőn próbálhatják ki a vendégek a Kraxenofen® alpesi széna gőzfülkét, mely már megjelenésével és hangulatával is az Alpokba repíti a látogatót. A gőzfülke előnye a hagyományos szaunákkal szemben, hogy a fej és a lábak szabadon vannak, így a magas vérnyomással és visszér problémákkal küszködők is bátran használhatják.


A Bükfürdő Thermal & Spa® Medical Wellness másik különlegessége a Soft-Pack® wellness vízágy, mely a súlytalanság érzetét keltve teremti meg a testi és szellemi harmóniát. A kezelés során a vendég testére felkenik a választott alga- vagy iszappakolást, majd a pakolás jótékony meleg „ölelésében” lebegve a kellemes meleg hatására a hatóanyagok teljes mértékben fel tudnak szívódni a bőr legmélyebb rétegeibe.

A vendégek a sörfürdőzéstől és a kávés peelingtől a masszázsokon át a kecsketejes fürdőig számtalan egyedi kezelés mellett többféle csomagajánlatból, hagyományos gyógykúrákból vagy az Osteoporosis Programból is választhatnak.

A Danubius Health Spa Resort márkanevet az Ensana Health Spa Hotel brandnév váltja fel Magyarországon. Ensana márkanév alatt megalakult Európa legnagyobb gyógyszállodalánca, amely 26 egységből, köztük öt magyarországi hotelből áll - közölte a Danubius az MTI-vel.

Szerző: MTI
Fotó: danubiushotels.com

Az új Ensana Health Spa Hotel márkához a következő magyarországi gyógyszállodák tartoznak: a budapesti Thermal Margitsziget és a Grand Margitsziget, a sárvári Thermal Sárvár és a hévízi https://www.ensanahotels.com/thermal-heviz/hu valamint a Thermal Aqua.

Az öt Ensana hotel, illetve a többi magyarországi Danubius szálloda továbbra is az anyavállalat, a CP Holdings tulajdonában maradnak.

A közlemény szerint az Ensana márkát az egészség- és wellnessturizmus hatalmas globális növekedésére reagálva hozták létre. Ez a piac ma már 580 milliárd euró (639 milliárd dollár) értéket képvisel és becslések szerint 2022-re elérheti a 834 milliárd eurót (919 milliárd dollárt).

A Danubius magyarországi Spa divíziója az idén augusztus végéig 8 százalékos bevételnövekedést ért el a tavalyi év azonos időszakához képest, ezen belül a két margitszigeti gyógyszálloda bevétele 12 százalékkal nőtt.

Közölték azt is, hogy Mácsai Péter, a margitszigeti Ensana Health Spa hotelek vezérigazgatója a teljes magyarországi klaszter (3 desztináció, 5 szálloda) vezérigazgatója lesz, Heréb Istvánt, a margitszigeti Ensana Health Spa hotelek értékesítési igazgatóját pedig a teljes magyarországi Ensana szállodacsoport értékesítési és marketingigazgatójává nevezték ki.

A 2019-ben megalakult Ensana csoporthoz jelenleg 26 gyógyszálloda tartozik a Cseh Köztársaságban, Magyarországon, Romániában és Szlovákiában és a legtöbb Spa hotellel rendelkezik Európa történelmi fürdővárosaiban, melyek természetes gyógyító erőforrásaikról híresek.

Erős lépéssel nyitja az őszt a Hotel & More Group. A cégcsoport átvette a SzállásOutlet üzemeltetését és 50% tulajdont szerzett az online szállásfoglalással foglalkozó felületet üzemeltető Hotelio Zrt-ben.


A cél most is a fejlődés, a megszokottól való eltérés és a portfólió bővítése volt.



Az új tulajdonszerzés kapcsán Klemm Balázs, a Hotel & More Group alapítója és tulajdonosa hangsúlyozta:

„A száz százalékig magyar tulajdonú Hotel & More jól prosperáló és független szállodacsoportot hozott létre, minden körülmények között az okos szállodai megoldásokat képviselve.

Több mint tíz éve ismerjük a szállodák üzemeltetése során, a napi szinten felmerülő problémákat, valamint tapasztaljuk az értékesítéssel kapcsolatos mindennapos feladatokat.

Szállodai oldalról teljes körű tapasztalatokkal rendelkezünk, logikus volt, hogy következő lépésként az a vásárlói oldalt fejlesztjük, az online értékesítés felé nyitunk erősebben.

A SzállásOutlet friss színeket és izgalmas lehetőségeket hoz cégcsoportunkba és alkalmas arra, hogy – szállodaüzemeltetési tapasztalatainkat kamatoztatva- a lehető legjobb értékesítési alternatívákat kínáljuk fel a jelenlegi, illetve jövőbeni partnerszállodáknak. Szeretnénk eltérni a megszokottól és szakmailag független módon olyan megoldásokat kínálni partnereinknek, melyekről szállodaüzemeltetőként tudjuk, hogy igény van rájuk, olyan módon, ahogy számukra és közös vásárlóink számára is a legjobb.”


A Hotel & More célja, hogy a jelenlegi bővülést követően az elkövetkező években több újabb értékesítési modellt kínálhasson saját üzemeltetésű házaiknak és más szállodáknak egyaránt.

Tapasztalataik szerint szükség van olyan, akár egymástól is független online felületekre, melyek a szálláshelyek saját értékesítési csatornáival és saját marketingjével együttműködve, azokat optimálisan kiegészítve tudnak dolgozni többféle értékesítési modellben, segítve a szálláshelyi bevételek egyensúlyának optimalizálását.

A 2008-ban jelentősen beszűkülő magyar turisztikai piacon a SzállásOutlet úttörőként jelent meg a szállásutalványok értékesítésével, és több mint 10 év után a mai napig is függetlenként működik a mára már erősen átrendeződött és központosult online szállásértékesítési ágazatban.

2019-2020 során a Hotelio Zrt. még két másik online értékesítési modellt is bevezet majd, melyek többféle árszínvonalon történő szállásértékesítést és rugalmas együttműködést tesznek lehetővé, ezzel segítve akár a már dinamikus árképzést használó szállodák értékesítését is.

Budapest látnivalóit nem csak turistaként érdemes felfedezni, de a legújabb technológiai újításoknak hála, akár még helyiként is megérheti újra felkeresni a főváros ikonikus helyszíneit. Összegyűjtöttünk öt szuper programot, amit geekként is érdemes végigjárni, ha egy kis „kütyübolond” kikapcsolódásra vágyunk, vagy az ide látogató külföldi ismerőseinket szeretnénk lenyűgözni.


Utazz vissza az időben!



Sajnos az időutazás még nem lehetséges, de a VR Tours segítségével szó szerint a szemünk előtt elevenedhetnek meg a város legfontosabb történelmi eseményei, hisz a virtuális valóságnak hála újraélhetjük az UNESCO Világörökség részét képző Budai Vár történelmét. A másfél órás városnéző túra során a speciális szemüvegek segítségével 360 fokos virtuális valóságban figyelhetjük, ahogy a szemünk előtt kel életre a történelem, a középkortól kalandozva egészen az 1956-ban zajló eseményekig. Így garantáltan nem lesz unalmas a történelem!



Művészet másként



A tavaly ősszel újranyitott Szépművészeti Múzeum nem csak az épület impozáns mivolta és az itt megtekinthető műalkotások miatt lett az utóbbi időben az egyik legkedveltebb múzeum a fővárosban, de a januárban átadott Magic Wall, azaz a 21 kijelzőből álló, 15 méter hosszú, érintőképernyős LCD-fal is sokakat vonz. A Márvány Csarnokban található eszköz a világ legnagyobb múzeumi LCD-fala, egyszerre 30-40 látogatható is böngészheti interaktív módon a 300 műtárgy adataiból álló tudástárat.

Reggeli robotokkal



A robotika szerelmeseinek sem kell messzire menniük egy egyedülálló élményért, hisz már Budapesten is találkozhatnak robotokkal. A technológiai újításoknak hála robotok a felszolgálók az Enjoy Budapest Cafeban, ahova egy finom kávéra, egy kiadós reggelire vagy a városi barangolás után egy hűsítő sörre is betérhetünk. Sőt még szelfizni is lehet a robotpincérekkel!

Irány a gamer bárok egyike!



Budapest egyik legnagyobb gamer bárja, a Vault 51 a játékok szerelmeseit több mint 160 társasjátékkal várja, többek között a Catan Telepeseivel vagy akár a Star Wars Rebellionnal is el lehet itt ütni az időt. A kézműves sörök kortyolgatása mellett gamer PC-k is rendelkezésünkre állnak, de a virtuális valóság birodalmában is elveszhetünk, sőt az XBox és Playstation rajongói is találnak kedvükre valót. Hab a tortán a Super Nintendo, így a retró játékok szerelmesei sem csalódnak, őket várja a múltidéző játékhős, Mario.

ScreenX – a mozizás techélménye



Az elmúlt években a mozizás élménye is hihetetlen módon fejlődött, gondoljunk csak arra, hogy nemrég még mekkora újdonságnak számított az IMAX vagy a 4DX. Tavaly már hazánkban is elérhetővé vált a ScreenX technológia, melynek lényege, hogy a moziteremben a szemközti vászon mellett a terem két oldalsó falára is speciális vásznakat helyeztek, így 270 fokos moziélményt biztosítva. Az egymással összekötött, 5 vetítőgép által sugárzott képek megjelenése az emberi szem látását utánozzák, így áll össze a film panorámanézete. Egy biztos, garantáltan újfajta élmény így a mozizás, szóval aki egy kis borzongásra vágyik, az szeptember 5-től megnézheti az Az - Második fejezet című horrort.

A Waberer’s Club Hotel arculatváltáson ment át a napokban, immáron Világos Hotel Balatonvilágos néven várja a pihenőket.

A hotel egy vadiúj, letisztult honlappal várja a kikapcsolni vágyókat!

Szobák és apartmanok



A szálloda 90 klímával ellátott, balkonos szobával várja a vendégeit, melyek zuhanyzóval, mini-hűtővel, műholdas televízióval vannak felszerelve. Családos vendégeink kényelmét, családi, összenyitható szobák valamit kétágyas szobák biztosítják.

Étterem



Vendégeink kényelmét szolgálja a 200 fős klimatizált étterem, kerthelyiség Balatoni panorámával, klubhelyiség az első emeleten, és a parton a napozóágyak, napernyők.

Elérhetőségek


Honlap: vilagoshotel.hu
Telefon: +36 30 670 9511
Email: info@vilagoshotel.hu

Tovább a szállodához!
Szobafoglalás




Az uniós átlagot meghaladó, tíz százalékos növekedés várható az év végéig az idegenforgalomban, amely a gazdaság húzóágazata - mondta a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója szombaton Sümegen az MTI-nek nyilatkozva.

Szerző: MTI
Fotó:https://csodalatosbalaton.hu/hirek/balaton/balaton-vizi-csuszda-arak-2018/

Guller Zoltán elmondta, hogy az év első hat hónapjában 9,3 százalékos növekedést tapasztaltak az ágazatban, az év végére ez elérheti a 10 százalékot.

Kiemelte, hogy 2010 óta folyamatos a bővülés, 2016 óta évi 10 százalékos mértékű, mára elérte a GDP növekedési ütemének kétszeresét.

Ismertette: a Balaton térségében a jövő év végéig összesen 18 uniós fejlesztést hajtanak végre 20 milliárd forintból, közülük kiemelkedik a Balatonfüredet, Hévízt, Tihanyt és Badacsonyt érintő beruházás. Országszerte 700 panziót fejlesztenek majd, közülük 120 a Balaton közelében van. Emellett 10 szállodát újítanak fel, és 13 új szálloda is épül, valamint az összes balatoni csúszda megújul.

Az idén 15 település 30 szabad strandja is megújul 3 milliárd forintból. Ezzel folytatódik a tavalyi fejlesztés, amely során 55 fizetős strandot újítottak fel, összesen 2 milliárd forintból - fűzte hozzá Guller Zoltán.

A vezérigazgató beszélt arról is, hogy július végéig 145 milliárd forint feltöltés érkezett a Szép-kártyákra, míg a tavalyi évben 72 milliárd forint volt a fizetőeszközökön az év hasonló időszakában.

Guller Zoltán elmondása szerint a magyar turizmus átalakulóban van, hiszen jellemzően a korábbi évtizedekhez képest kevesebb, 3-4 éjszakát töltenek a vendégek egy-egy helyen. Viszont több helyre ellátogatnak, minél több élményt szeretnének átélni ez alatt az időszak alatt.

Az idei év első felében 773 ezer vendég 2,1 millió éjszakát töltött a Balaton térségében.

A balatoni vendégek háromnegyede belföldi, a külföldiek többségében Németországból, Oroszországból, Ausztriából érkeznek és folyamatosan nő a román, kínai, szlovák és holland vendégek száma - tájékoztatott az MTÜ vezérigazgatója.

Megtelnek a szálláshelyek az államalapítás ünnepének négynapos hosszú hétvégéjén, a tavalyihoz képest több mint a felével nő a forgalom a Szállás.hu adatai szerint. Idén Siófok, Hajdúszoboszló és Eger vonzza a legtöbb vendéget.

Szerző: MTI

Az MTI-nek küldött csütörtöki közlemény szerint 57 százalékkal nő a forgalom, míg egy átlagos augusztusi hétvégéhez viszonyítva több mint két és félszeres a növekedés.

Az átlagos foglalási érték 58 500 forint körül alakul, ez 40 százalékkal több, mint bármikor a hónapban - ismertette Keresztes Nóra, a Szallas.hu marketingmenedzsere a közleményben. Bátrabban költenek a SZÉP-kártyás fizetést választó vendégek, esetükben az átlagos foglalási érték 107 500 forint.

Tovább nőhet a kártyabirtokosok költése, ugyanis a Szallas.hu előzetes adatai szerint minden 10. esetben SZÉP-kártyával rendezik a számlát a hosszú hétvégén.

Az idei nyár az OTP SZÉP-kártya felhasználásában jelentős növekedést hozott eddig - mondta a közleményben Vargáné Jandrasits Ildikó, az OTP cafeteria üzletágvezetője. Idén júliusban közel 20 milliárd forintot költöttek élményekre a kártyabirtokosok, ami 80 százalékkal magasabb a tavalyi év ugyanezen időszakához képest - sorolta.

Közölték: az apartmanok és a vendégházak a legkeresettebb szállástípusok, a vendégek csaknem fele valamelyikükben tölti a hosszú hétvégét.

A belföldi úti célt választó vendégek körében Siófok, Hajdúszoboszló és Eger a legvonzóbb. A települések toplistáján őket követik Szeged, Gyula és Hévíz. A top tízes rangsorba Nyíregyháza, Balatonfüred, Budapest és Zalakaros is bekerült - közölte a Szállás.hu.

A Szallas.hu felvásárolta a kedvezményes utazásokat kínáló Maiutazás.hu csoportot és a külföldi utazásokban erős Utazok.hu Kft.-t, a tranzakciónak köszönhetően a külföldi utazási tevékenység bővítése mellett élménycsomagok értékesítésével is kiegészül a szállásfoglaló portál kínálata - közölte a Szallas.hu az MTI-vel.

Szerző: MTI
Fotó: Szallas.hu

Az akvizíciót már a Gazdasági Versenyhivatal is engedélyezte, a tranzakció augusztus 1-jén zárult. A teljes integráció 2020 végére várható.

A mostani felvásárlást a tulajdonosok (OTP Digitális Magántőkealap és PortfoLion Regionális Magántőke Alap) tőkeemeléséből és saját forrásból finanszírozta a Szallas.hu cégcsoport.

A befektetési alapokon keresztül az OTP Bank és az Eximbank többségi tulajdonában álló Szallas.hu 140 munkavállalót foglalkoztat, az állománya az akvizíció következtében 26 emberrel bővült, csoportszinten pedig 275 munkatárssal dolgoznak már 5 régiós országban.

A felvásárlás jelentőségét mutatja, hogy a Maiutazás.hu csoport, amely magába foglalja a Maiutazás.hu, Hotelkupon.hu, Foglaljvelunk.hu és a PihiPakk.hu oldalakat, 2018-ban 1,8 milliárd forintos árbevételt ért el, ami a Szallas.hu 4,2 milliárd forintos árbevételének csaknem fele.

A közlemény idézte Szigetvári Józsefet, a Szallas.hu vezérigazgatóját, aki kifejtette, a megvásárolt cégcsoport megbízható utazási irodai háttere komoly lehetőség a cég számára, hiszen így még jobb minőségű szolgáltatást, kedvezőbb árakat és garanciákat is tudnak biztosítani a külföldi úti cél iránt érdeklődő vendégeik számára. A Szallas.hu arra törekszik, hogy 2020-tól az utazási irodai tevékenység is erős pillére legyen a cégcsoportnak. A cégcsoport nyitott további terjeszkedésre, monitorozzák, elemzik a magyarországi és a közép-európai piacot is - tette hozzá a társaság vezérigazgatója.

A tervek szerint az Utazok.hu Kft., mint külföldi utazásszervező, a jövőben is megmarad önálló cégként.

Megnyitott a Barceló Budapest, a mintegy 15 milliárd forintos beruházással kialakított négycsillagos hotelt a világ 22 országában több mint 250 egységgel rendelkező Barceló csoport üzemelteti - közölte a fejlesztő Sunbelt Csoport az MTI-vel kedden.

Szerző: MTI
Fotó: www.barcelo.com

A korábban több más funkciót is betöltő Király utcai épületet két év alatt alakították át, a spanyol társaság 25 évre szóló bérleti szerződést írt alá a fejlesztő Sunbelt Csoporttal. Budapest legújabb szállodája a kétágyas szobák mellett 5 egybenyitható lakosztállyal, egyebek mellett 80 fős konferenciateremmel, tárgyalótermekkel rendelkezik. Az épület korábban bankszékházként, majd irodaházként működött, a hotellé alakítása 2017 áprilisában kezdődött.

A közlemény szerint a projekt generálkivitelezője az Europroperty Zrt. volt, a beruházás a magyar befektetők tulajdonában álló Sunbelt csoport saját forrásaiból, illetve kereskedelmi banki finanszírozás bevonásával valósult meg. A hotel 20 fős személyzettel kezdte meg a működését, a teljes létszám később eléri a 35 főt, emellett külsős munkatársakat is foglalkoztatnak majd.

Török Zsombor, a Sunbelt társtulajdonosa a közlemény szerint elmondta: a Barceló Budapest már a második sikeres szállodai projektjük Budapest belvárosában. A VII. kerületben 2017 februárban nyitott meg a szintén négycsillagos Exe Danube, amely a kezdetektől csaknem telt házzal működik. Üzemeltetője az Eurostars Hotel Company tagja, a spanyol Group Hotusa, az ingatlant pedig egy német nyugdíjalapnak értékesítették - közölte. A következő években a Sunbelt további három hotelberuházást tervez.

Megnyílt Budapesten a Hilton csoport legújabb, 214 szobás szállodája, a Hilton Garden Inn Budapest City Centre - jelentették be a cég vezetői kedden.

Szerző: MTI
Fotó: https://hiltongardeninn3.hilton.com/en/hotels/hungary/hilton-garden-inn-budapest-city-centre-BUDCCGI/index.html

Manuela K. Brode szállodaigazgató a létesítmény jelenlegi foglaltságát kiemelkedőnek nevezte, az üzleti terveik szerint átlagosan 70 százalékos foglaltsággal számolnak a következő időszakra.

Tájékoztatása szerint a szálloda építése 2015-ben kezdődött, kisebb szünetekkel 3 évig épült. Tulajdonosai független befektetők, akikkel több mint 20 évre kötöttek üzemeltetési szerződést. A beruházás értékét nem közölték. A szállodába több mint 50 új dolgozót vettek fel.

Alexandra Murray, a Hilton's Focused Service Operations európai, közép-keleti és afrikai (EMEA) régióért felelős alelnöke elmondta, hogy az idén 100 éves Hilton szállodalánc dinamikusan bővül, az utóbbi időszakban hetente nyit új szállodát a régióban. Európában már 65 Hilton Garden Inn működik, Magyarországon ez az első ilyen márkájú hotel. A terveik között szerepel, hogy Budapesten kívül is nyitnak majd szállodát - mondta.

Hilton Garden Inn Budapest City Centre a fővárosi hatodik kerületében a Lázár utcában néhány lépésre van az Operaháztól és a Szent István Bazilikától, így ideális helyszín a város legnevezetesebb pontjait felfedezni kívánó utazóknak - mondta a szállodaigazgató. Hozzátette: az egyéni utazókra fókuszálnak, az üzleti és szabadidős turistákra egyaránt.

A szállodában három rendezvényterem van, amelyek közül a legnagyobb 100 fő befogadására képes. Kitért arra is, hogy az étteremben helyi alapanyagokból főznek, és helyi kézműves söröket is felszolgálnak.

A Hilton egyike a világ vezető szállodaipari vállalatainak, 113 országban és területen üzemeltet 5700 szállodát, amelyekben összesen több mint 923 ezer szoba van. A Hilton Garden Inn lánchoz 42 országban több mint 820 hotel tartozik.

A Szállás.hu felvásárolta a Hotel.cz cégcsoportot, a tranzakcióval tavalyi árbevételét kétharmadával növelheti a magyar szállásközvetítő.

Szerző: MTI
A Szállás.hu MTI-nek küldött hétfői közleménye szerint a Hotel.cz cégcsoport eddig, a Szállás.hu-hoz hasonlóan, átlagosan 20-25 százalékos növekedést ért el évente, 2018-ban 2,8 milliárd forintos nettó árbevételt ért el. A Szállás.hu árbevétele 4,2 milliárd forint volt tavaly, 23 százalékkal haladta meg a 2017-es 3,43 milliárd forintot - közölték.
A Szállás.hu csoport a felvásárlással magyar gyökerű regionális vállalattá nőtt: már 6 országban van jelen szállásközvetítőként, bevételének csaknem fele külföldről származik.
Szigetvári József, a Szállás.hu vezérigazgatója a közleményben elmondta: a horvátországi és szlovákiai piacépítés mellett a lengyelországi, romániai és csehországi felvásárlásokkal most már minden biztosított ahhoz, hogy a helyi piacokon elért eredményeken túl lehetőségeket kínáljanak a régión belüli nemzetközi utazásokhoz is, egyéni utazóknak és vállalatoknak egyaránt. A PortfoLionnal közösen kitűzött céljuk, hogy 2021-re Közép-Európa legnagyobb és a legjobb szállásközvetítője legyenek - tette hozzá.
A PortfoLion Zrt. által kezelt alapok 2015 óta tulajdonosai a Szállás.hu-nak. A befektetési alapokon keresztül az OTP Bank és az Eximbank tulajdonában álló Szállás.hu tájékoztatása szerint az idei akvizíciós célokat a PortfoLion által biztosított tőkeemelésből, bankhitelből, valamint részvénycserével valósítják meg.
A cseh portálon a hotelkínálat mellett bővül majd az apartman és a vendégház típusú szálláshelyek elérhetősége. A Hotel.cz cégcsoport eddig nem tudott Csehország és Szlovákia határain túl szálláslehetőségeket kínálni. Az összeolvadás lehetővé teszi, hogy a horvát, lengyel és magyar szálláshelyek is foglalhatóak legyenek az oldalon, ami nagy előrelépés az utazni vágyók számára. A felvásárlás miatt ötödével nő a Szallas.hu munkaerő-állománya, mostantól 275 munkavállaló dolgozik a csoportnál.

Szombaton indul a szeptemberig tartó hajózási főidény a Balatonon. 58
napon át elérhető a BAHART valamennyi szolgáltatása.

Július 6-án kezdődik a 173. hajózási szezon főidénye, melyet a BAHART idén nyáron az előző évhez képest további egy héttel hosszabbított meg. Így egészen szeptember 1-ig várja az utasokat a települések közötti legsűrűbb menetrendi hajózással, valamint a teljes séta- és programhajó kínálatával.

Az év minden napján igénybe vehető kompközlekedés tekintetében a leghosszabb napi üzemelési időt jelentő főidényi időszak már június 21-én megkezdődött. A kompok esetében az első negyedévet nagyon erős forgalom jellemezte 2018 első három hónapjához viszonyítva. A második negyedév a tavalyi hasonló időszakhoz képest egy pici elmaradást hozott, amely elsősorban a májusi csapadékos, szeles, hideg időjárással magyarázható. Összességében az első félév a tavalyi kiemelkedő tényadatokhoz képest is többletet (103,5%) mutat. Június 30-ig összesen 410 ezer utast, 141 ezer gépjárművet és 28 ezer kerékpárt szállítottak a kompok a Balaton északi és déli partja között.

Az előző évhez képest lényegesen később, csak 2019. április 20-án indult el a 173. személyhajózási szezon a Balatonon. Tavasszal, illetve az előidényben június 30-ig bezárólag összesen 157 ezer utast szállítottak a személyhajók, mely az előző év azonos időszakához viszonyítva ~86%-os utasforgalmat mutat. Az elmaradás a későbbi szezonkezdés mellett elsősorban a májusi időjárással magyarázható, de júniustól a forgalom folyamatosan emelkedő tendenciát mutat már. A településeket összekötő menetrendi járatokon az első félévben 115 ezer fő utazott, míg a séta-, programhajókon, illetve hajóbérlés keretében szállított utasok száma meghaladta már a 42 ezer főt. Az idei személyhajózási szezonban a pünkösdi hétvége mellett a Balaton-átúszás volt az év eddigi legforgalmasabb napja. Június 29-én Balatonboglár és Révfülöp között, egyetlen nap alatt 13.700 utast szállítottak a Társaság hajói.

Az élményhez Hajó visz!




A 2019. július 6-án kezdődő, 58 napos személyhajózási főszezonban 15 útvonalon, 21 kikötőből több mint 4.000 alkalommal indulnak a BAHART települési menetrendi járatai. A főidényben a legkedveltebb útvonalakon, így Siófok-Balatonfüred-Tihany, illetve Fonyód-Badacsony között naponta összesen 14-14 járat közlekedik majd. Ráadásul a Siófok-Balatonfüred-Tihany útvonalon napi 12 alkalommal gyorshajó, Fonyód-Badacsony között pedig napi 16 alkalommal vízitaxi is igénybe vehető.

A BAHART – az utazók igényeihez igazítva – több kikötőben tovább optimalizálta a hajóindulási időpontokat a főidényben, így pl. a Fonyód – Badacsony közötti járatoknál ütemes, jól megjegyezhető indulási időpontokat vezetett be. Idén már délelőtt és délután is el lehet jutni Badacsonyból Keszthelyre, illetve Balatonmáriafürdőről közvetlenül és átszállással is elérhető Badacsony. Balatonmáriafürdő és Balatongyörök között a BAHART növelte a napi járatok számát, míg Balatonszemes és Balatonakali között 2 új átkelő járatokat indít pénteki napokon.

A Balaton-parti településeket összekötő menetrendi hajózás biztosításával a Balatoni Hajózási Zrt. célja, hogy a tónál nyaralók az aktív pihenésük alatt a hajókat válasszák, hajóval fedezzék fel a régió kincseit. A települések, mint célállomások látnivalóira és programlehetőségeire a BAHART valamennyi kommunikációs eszközével próbálja felhívni a figyelmet. Többek között a hajózási Társaság napi szinten aktualizált honlapján található hajózási lehetőség kereső extra funkciójával, mely a célállomás kiválasztásával automatikusan kiadja a település látnivalóit és programjait. Ugyanezt a célt szolgálja, a menetrendi hajó és komp menetjegyekkel együtt átadott kuponfüzet is, mely a Balaton-parti településeken működő partnerek ajánlatait tartalmazza. A kuponok felhasználásával az utasok számos szolgáltatást tudnak kedvezményesen igénybe venni a Balaton körül.

További családbarát szolgáltatásként 5 menetrendi nagyhajón gyereksarok is várja a kicsiket az idei évben.

Kikapcsolódás a nyaralás minden napján kicsiknek és nagyoknak egyaránt



A főidényben a BAHART gazdag séta-, és programhajó kínálattal is várja az utasokat. A Társaság idén is úgy állította össze a szolgáltatás-palettáját, hogy a lehető legszélesebb körben érje el a célcsoportokat, a családok minden tagja találjon magának tartalmas, színvonalas kikapcsolódási lehetőséget a nyaralás során.

A kisgyermekes családoknak szóló 1 órás Mastercard Varázshajó 10 kikötőből, összesen 104 alkalommal indul, idén két új helyszínt: Siófokot és Badacsonyt is bekapcsolta a szolgáltatásba a Társaság. A hajóút során kalózos bűvészműsorral és társasjáték-sarokkal várják a kicsiket és szüleiket. Emellett 10 alkalommal futnak ki idén nyáron a nagysikerű Minimax Gyerekhajók Siófokról, Balatonfüredről és Badacsonyból. A BAHART továbbra is meglepetéssel várja a gyerekeket, hiszen valamennyi hajózási lehetőségnél választható ún. Playmobil gyerekjegy, melynek megvásárlásával a hajózási élmény mellett egy ajándékfigurát is kapnak a gyerekek.

A tiniktől a nyugdíjasokig, minden korosztályt várnak a 12 BAHART kikötőből, összesen 245 alkalommal induló Bulihajók. Ezeken a heti 29 alkalommal induló discohajókon a jó hangulat és jókedv garantált a Balaton közepén!

A kínálatból az idei évben sem hiányozhatnak a hatalmas népszerűségnek örvendő sétahajó járatok, melyek 17 kikötőből összesen több, mint 2800 előre meghirdetett időpontban futnak ki, hogy az utazók átélhessék, amit egy fotó sem ad vissza. Legyen szó 1 órás sétahajózásról, vagy 2 órás félsziget-kerülő túráról, esetleg egy romantikus hajóútról a naplementében, a Balaton szemet gyönyörködtető látványa igazi kikapcsolódást nyújt mindenki számára. Újdonságként szerepel a palettán Balatonfüredről a „Csillaglesen Kelénnel” elnevezésű sétahajózási lehetőség, melyet a keszthelyi „Csillaglesen Helkával” program mintájára hirdetett meg a BAHART.

Aki még ennél is több élményre vágyik, ne hagyja ki a száguldást a BAHART gyorshajó és vízitaxi járatain, valamint a páratlan élményt nyújtó augusztus 20-i tűzijátéknéző hajókat sem.

Hol vagy, Kajla? Díjmentes utazás Kajlával a BAHART menetrendi hajóin



A Balatoni Hajózási Zrt. is csatlakozott az idén nyáron elindult országos, „Hol vagy, Kajla?” elnevezésű kampányhoz. A promóció keretében július 1. és augusztus 31. között minden 6-10 éves kor közötti gyermek, Kajla Útlevelét és diákigazolványát felmutatva díjmentesen veheti igénybe a BAHART településeket összekötő menetrendi hajójáratait.

A túlpartra tart? Csak 8 perc komppal…




Szántódrév és Tihanyrév között a kompok folyamatos átkelést biztosítanak a Balaton északi és déli partja között. A főidényben, mely a kompközlekedés vonatkozásában június 21. és szeptember 1. között van érvényben, az első komp Szántódrévből 6:40-kor, az utolsó 23.20-kor indul, míg Tihanyrévből reggel 7.00 órakor indul az első és 23.40-kor az utolsó kompjárat. A forgalmas nyári napokon a kompindulásokat a menetrend felfüggesztésével a Társaság sűríti.

A Társaság valamennyi szolgáltatásával kapcsolatban szükség esetén segítség és tájékoztatás kérhető a BAHART Ügyfélközponttól. A BAHART Info Vonalon (84 / 310 050) munkatársaik készséggel állnak az utasok és érdeklődők rendelkezésére a személyhajózást, a kompközlekedést, valamint a vitorláskikötői üzletágat érintő kérdésekben.

Budapest, 2019. július 3., szerda (MTI) - Idén kilencedik alkalommal adták át a Business Excellence díjat azoknak az üzleti szolgáltatóknak, amelyek az elmúlt egy évben hangsúlyosan hozzájárultak a magyar üzleti turisztikai piac növekedéséhez - közölte a díjat alapító Business Traveller Hungary magazin az MTI-vel szerdán.

Szerző: MTI
A díjakat 10 kategóriában osztották ki a magazin olvasói, üzleti partnerei és a szakma képviselőinek online szavazatai alapján, melyet a szerkesztőség tagjaiból álló szakmai zsűri jelölése előzött meg.

A legjobb budapesti business hotel 2019-ben a Hilton Budapest lett, a legjobb vidéki business hotelnek a Best Western Plus Lakeside Hotelt választották. A legjobb rendezvényhelyszín a nagykovácsi Teleki-Tisza-kastély lett.

A legjobb üzleti utaztató elismerést idén az OTP Travel kapta, a legjobb rendezvényszervező a HelloEvent 2019-ben. A legjobb légitársaság az Emirates lett a szavazáson. A legjobb üzleti szállító díjat a HERTZ Mercur Rent a Car kapta, a legjobb új piaci szereplő a Meininger Budapest Great Market Hall lett. A legjobb innovatív digitális megoldás az Amadeus Check My Trip lett 2019-ben. A legjobb üzleti kényelmi szolgáltatásokért járó díjat a Qatar Airways Business Class kapta.

Gál Pál Zoltán, a Turizmus Kft. ügyvezetője a közlemény szerint a díjátadón kiemelte: ma Magyarországon ez az egyetlen olyan elismerés, amely az üzleti utaztatásban kimagaslóan teljesítő szolgáltatókat díjazza.

Budapest, 2019. július 1. – Ki ne fantáziált volna arról, hogy milyen lenne akár több száz évet visszamenni az időben, és megtapasztalni a történelmi korok sajátosságait, az életmódot, öltözködést, a korabeli utcaképet, vagy éppen sorsdöntő csatákat. Ez most gyakorlatilag valósággá vált, köszönhetően a VR Tours Budapest nevű magyar startupnak, amely a Budai Várnegyedben szervez rendhagyó történelmi sétákat. A résztvevők a virtuális valóság technológia segítségével átélhetik Magyarország történelmének meghatározó eseményeit a Tatárjárástól egészen az 1956-os forradalomig.

Magával ragadó, korokat átívelő élményben lehet része annak, aki részt vesz a VR Tours Budapest által szervezett városnéző túrákon a Budai Várnegyedben. A magyar startup ugyanis az eleve pazar fővárosi látképet és a páratlan hangulatú történelmi örökséget a virtuális valóság technológia segítségével újracsomagolja, és összesen hét magyar történelmi jelenet segítségével visszarepíti a résztvevőket az időben.

A közel két óra hosszúságú városnéző séta a Budai Várnegyed öt ikonikus pontját érinti, ezeken az állomásokon a túrázok felvehetik a cég által biztosított VR szemüvegeket, majd bele is csöppenek az éppen aktuális történelmi jelenetbe. A számítógéppel megtervezett, majd felépített 360 fokos, 3 dimenziós videós animáció során a konkrét helyszínen megelevenedik az adott történelmi jelenet. A vizuális élményt informatív, 5 nyelven elérhető történelmi narráció teszi teljessé, és segít eligazodni az idő fonalában, valamint bemutatni a túrázók számára, hogyan is jutottunk el az egyes állomásokon látott történelmi eseményekig.



Középkori kovácsműhelytől a dübörgő tankokig



A VR Tours Budapest ötletgazdái összesen hét meghatározó eseményt választottak ki viharos történelmükből, melyek mind kötődnek a Budai Várnegyedhez. Minden jelenetet körülbelül 5-7 perc hosszú VR videóban mutatva be. A túrákon résztvevők így visszarepülhetnek az 1240-41-es Tatárjárást követő időszakba, a budai vár építésénének idejére. Bepillantást nyerhetnek a budai vár 1541-es török ostromába, majd 1686-os visszafoglalásába. Az 1848-49-es Forradalom és Szabadságharc idejéből szintén a budai vár ostromát élhetik át, egészen pontosan a Görgey által vezetett magyar csapatok Habsburgok elleni támadását. Ezt követően belekóstolhatnak a boldog békeidőkben, virágzó Buda 1896-ban tapasztalható hangulatába. Míg a 20. századból két véres esemény virtuális tanúi lehetnek a résztvevők: a német csapatok által védett budai vár orosz ostromának 1945-ben, illetve az 1956-os Forradalom kirobbanásának.

„Hazánk történelme rendkívül változatos és gazdag, telis-tele olyan izgalmas eseményekkel, mely a hazai és a külföldi turisták számára is rengeteg izgalmat nyújtanak. A virtuális valóság technológia mostanra elérte azt a szintet, hogy segítségével képletesen az időutazás is elérhető, azaz lehetséges különböző korokat élethű háromdimenziós élményként megtapasztalni. Közel egy évnyi intenzív fejlesztési munkát követően néhány hete indítottuk el az első VR Tours Budapest túráinkat a Budai Várnegyedben. Azt gondoljuk, hogy egy teljesen egyedi, a legfrissebb igényeket is kielégítő élményt tudunk nyújtani mind honfitársainknak, mind az idelátogató turistáknak. A későbbiekben pedig a történelem oktatáshoz kapcsolódóan iskolások számára is külön lehetőségeket tervezünk biztosítani, hogy részt vegyenek virtuális sétáinkon” – hívta fel a figyelmet Kurucz Márton a VR Tours Budapest operációs igazgatója.

A megoldás újdonságerejét jól mutatja, hogy hasonló, virtuális valóság technológiára alapuló turisztikai szolgáltatás Budapesten kívül jelenleg csak Rómában és Izraelben érhető el.

Mindegy, hogy a nyüzsgő nagyvárosok vagy a lélegzetelállító természeti látványosságoknak otthont adó nemzeti parkok vonzanak az Egyesült Államokban, napjainkban már alig lehet akadálya annak, hogy akár már az egyetemi éveink alatt, kevés pénzből felfedezzük amerikai látnivalóit. Király Péter, a külföldi diákmunka közvetítésre szakosodott Camp Leaders Hungary Flight & Travel szakértője osztotta meg velünk tippjeit és elárulta, hogy miként lehet kis büdzséből, akár egy nyár alatt is a lehető legtöbbet kihozni egy amerikai utazásból!



Tervezz előre



A tengerentúli utazások sikerének alapja a tervezés. Nem csak a napra, sőt akár órára pontosan lebontott menetrendet érdemes megtervezned, de bizony a költségeket is számon kell tartani, hisz egy ilyen utazás során könnyedén az egekbe szökhetnek a kiadások. Minél korábban tervezzük meg a nagy kalandot, annál olcsóbban úszhatjuk meg az utazást és a szállást is. A repülőjegyeket sohasem túl korai csekkolni, hisz a különböző kedvezményvadász oldalaknak hála azonnal kaphatunk értesítést, ha meglepően olcsóvá válna egy repjegy.

Ha az autóbérlés nem opció, akkor az Egyesült Államok területén belül a busz lehet a legköltséghatékonyabb megoldás, hisz nem csak ifjúsági és tanuló kedvezményeket vehetünk igénybe, de például az éjszakai járatokra sokszor már 1 dollárért is kaphatunk jegyet, így még a hotel költségén is spórolhatunk. A szállásra sem kell vagyonokat fizetni, az előző tipp mellett érdemes az olcsóbb motelek kínálatát átböngészni, de a hostelek is kedvező áron kínálnak szobákat a fiataloknak, sőt a kalandvágyók a campingezéstől vagy a couchsurfingtől sem kell, hogy megijedjenek, főleg, ha kisebb társasággal utazgatnak. Sőt, több ember esetében még az Airbnb lakásbérlés is költséghatékony lehet!


Ingyenes látnivalók



Az utazás megkezdése előtt érdemes összeállítani a megnézendő látnivalók listáját és eldönteni, hogy a természet szépségeiben vagy az amerikai városok nyüzsgő forgatagában merülnénk-e el inkább. Ha megvan a lista, akkor böngésszük át a Pinterest, Instagram, TripAdvisor és LonelyPlanet oldalakat, hisz sokszor a helyiek szuper tanácsokat adnak, a rejtett látnivalókat, az úgynevezett hidden gems-eket is felfedezhetjük, ahelyett, hogy drága turistalátványosságra pazaroltuk volna időnket és pénzünket. New Yorkban járva például érdemes ellátogatni a 9/11-es emlékhelyhez, sétálni a Wall Street rohanó öltönyösei között, felfedezni a High Linet, elvegyülni a Times Square forgatagában, részt venni a péntek délutáni Grand Central felfedezőtúrán, bebarangolni a Central Parkot, megszemlélni a Chrysler Building, a Flatiron Building vagy az Empire State Building impozáns épületét vagy megcsodálni a Szabadság szobrot a Staten Island Ferry-ről. Bármily meglepő ez mind ingyenes program! A nagyobb városok híres múzeumaiban sok alkalommal találkozhatunk „suggested admission fee” felirattal, azaz a javasolt belépődíjas rendszerrel, tehát akár ingyen is megnézhetjük ezeket a kiállításokat. Minden csak a leleményességen és az információk begyűjtésén múlik!

Kedvezménykártyák



Ha már nagyvárosok, akkor éljenek a kedvezménykártyák és kuponok is! Ha tömegközlekedés, akkor mindenképpen szerezzük be a feltölthető MetroCardokat vagy annak helyi verzióját, melyekkel kisebb vagyonokat spórolhatunk, hisz a gyaloglás a hatalmas távolságok miatt nem mindig opció. A CityPASS-t is érdemes kiváltani, hisz a tucatnyi városra kiváltható kártyák általában rendkívül kedvezményesen tartalmazzák a legfontosabb látnivalókat. A természet szerelmeseinek pedig érdemes kiváltani az America The Beautiful éves kártyáit, mellyel a nemzeti parkok felfedezése lehet még olcsóbb.


Ha nem mersz egyedül belevágni


Azok számára is van remény, akik nem mernek egyedül belevágni a nagy kalandba. A Camp Leaders nyári programjaival az ügynökség megszervezi a kiutazásunkat a legapróbb részletekig, majd az államokba érkezve 9-12 hetes időtartamban vállalhatunk külföldi diákmunkát a filmekből jól ismert amerikai nyári táborokban. Az igazi amerikai életérzés megtapasztalásának köszönhetően maga a munka is szórakozás lesz, sőt akik a sporttáborokat vagy az egyéb tematikus diákmunkákat választják, számos hihetetlen élményt begyűjthetnek a munkájuk során. A biztonságos körülmények mellett az sem elhanyagolható, hogy a nyelv gyakorlása, a feledhetetlen élmények való gazdagodás mellett némi zsebpénzre is szert tehetünk, sőt a tábori munkánk végeztével még utazgatni is lehetőségünk nyílik. A táborokban általában mindenki köt új barátságokat és megtalálja a nyári munka utáni utazgatásra az útitársát, de akár a Camp Leaders Hungary Hivatalos Fórum Facebook csoportjában vagy a célirányosan szerveződő oldalakon, csoportokon belül is elkezdhetjük a keresgélést, ismerkedést.

Természetesen még számos egyéb trükk és tipp létezik, melyek megfogadásával, bevetésével rengeteget spórolhatunk, még több helyre eljuthatunk. A legfontosabb, hogy élvezzük a lehetőséget, a rendelkezésünkre álló időt és ne azon stresszeljünk, hogy mi minden nem fér bele a nagy felfedezőkörútba. Szerencsére nincs limitálva, hogy hány alkalommal vehetünk részt ilyen nyári táborban, így az egyetemi éveink alatt akár minden tavaszi szemeszter fáradalmait kipihenhetjük az államok mesés látnivalót felfedezve!

Eladta a Danubius Hotels Group a Gellért Hotelt az ingatlanfejlesztő Indotek Groupnak, a több mint százéves Duna-parti szálloda értékesítéséről a napokban kötötték meg a megállapodást - jelentette be pénteken a Danubius és az Indotek.

Szerző: MTI
Fotó: https://www.danubiushotels.com/hu/szallodak-budapest/danubius-hotel-gellert


Az ingatlanfejlesztő cég az MTI-nek megküldött közleményben közölte: a Gellért Hotel, amely Budapest egyik legpatinásabb szállodája, mostanra alaposan megérett a felújításra, néhány éven belül ötcsillagos szállodaként újulhat meg. Az épületet megvásárló Indotek Group teljes rekonstrukciót kíván végrehajtani a műemléki védelem alatt álló létesítményben az eredeti külső megtartásával, azzal a céllal, hogy a szálloda az eddiginél is színvonalasabb szolgáltatásokkal erősítse a minőségi turizmust Budapesten.

"Akvizícióink során mindig azokat a lehetőségeket keressük, ahol megfelelő ráfordítás mellett jó alkalmat látunk az értékteremtésre. A Gellért Szálló Budapest, sőt Európa egyik legszebb épülete, az ország büszkesége. Éppen ezért az adásvételi megállapodás megkötését megelőzően elkészített részletes állapotfelmérést már a fejlesztési lehetőségek számbavételével végeztük el" - közölte Jellinek Dániel, az Indotek Group vezérigazgatója és többségi tulajdonosa.

Mark Hennebry, a Danubius Hotels Group igazgatóságának alelnöke a cég közleményében ismerteti: nem hozták meg könnyen ezt a döntést, hiszen a Danubius stratégiája alapvetően a növekedésre és a beruházásokra épül. Az elmúlt két évben a Danubius stratégiai partnert, pénzügyi társbefektetőt keresett a felújításhoz, hogy visszaadhassa a Gellért Hotel korábbi dicsőségét, a keresés azonban nem vezetett sikerre. Az Indotektől ettől a folyamattól függetlenül érkezett ajánlat a teljes hotel megvásárlására. A Danubiusnál úgy gondolják, hogy az új tulajdonos jelentős tőkét fordít majd a hotel felújítására, hogy ismét elfoglalhassa méltó helyét Budapest luxusszállodái között.

A tranzakció lezárásához számos jogi és adminisztratív kérdést kell a feleknek rendezniük, amely várhatóan hónapokig is eltart. A Gellért Hotelt továbbra is a Danubius üzemelteti az átépítés tervezési szakaszában, illetve az engedélyezési eljárás befejezéséig. A felújítást követően az Indotek Group luxus színvonalú nemzetközi hotelláncot kíván megbízni a szálloda működtetésével. Az adásvétel a szálloda napi működését nem érinti közvetlenül, a vendégek fogadása és a foglalások kezelése a megszokott módon folyik tovább - írták a közleményben.

Az öt szinten 234 szobával rendelkező hotelépület eladása a szálloda közvetlen szomszédságában működő Szent Gellért Gyógyfürdőre nem terjed ki, ugyanis az a Budapest fürdőit kezelő önkormányzati vállalat tulajdonába tartozik.

A magyar-amerikai tulajdonban működő Indotek Group jelenleg piacvezető a B és C kategóriás kereskedelmi ingatlanok magyarországi piacán. A mintegy 240 főt foglalkoztató cégcsoport több mint 300 ingatlan felett rendelkezik. A beépített és bérbe adható ingatlanterület nagysága összességében meghaladja az 1,3 millió négyzetmétert, amelyen több mint 2500 bérlő osztozik. Ingatlanportfóliójába tartozik - egyebek mellett - több mint 20 irodaház, például az EMKE irodaház vagy a Dohány utcai Focus Point Irodaház, 14 vidéki bevásárlóközpont, szállodák és számtalan raktárépület és iparterület. Az Indotek Group több saját fejlesztésű lakóparkprojekttel jelen van a lakossági ingatlanpiacon is.

előző 1234 ... következő