Új étlapfordító megoldás az IzyMenutől
2013. február 28., csütörtök, 01:45
Az Európában úttörő mobil étlap megoldást kínáló IzyMenu legújabb fejlesztése 15 nyelven teszi elérhetővé a rendszerhez csatlakozó vendéglátóhelyek étlapját, külön fordítási költségek nélkül. A rendszer az asztaloknál helyet foglaló vendégek mobiltelefonjain jeleníti meg a menüt, és a fordításon túl a rendelésfeladást, pincérhívást, számlakérést is lehetővé teszi.
Az IzyMenu tavalyi európai bemutatkozása óta egyedülállóan könnyűvé és olcsóvá tette a kontinens éttermei számára a digitális étlapok alkalmazását. Az IzyMenuhöz csatlakozó éttermeknek, kávéházaknak, szállodáknak nem kell érintőképernyős készülékek vásárlására költeniük, hiszen a digitális étlap megjelenítéséhez a vendégek okostelefonját használja a rendszer.
Működése egyszerű: a beérkező vendég mobilkészülékével beszkenneli az éttermi asztal egyedi QR kódját, majd másodperceken belül megjelenik telefonján az IzyMenu kényelmesen használható mobil étlapja, az adott vendéglátóhely aktuális kínálatával. A vendég ezután a mobilján keresztül rendelheti meg a kívánt fogásokat, hívhatja asztalához a felszolgálót vagy kérheti a számlát. Február végétől pedig már egy érintéssel kérheti az étlap lefordítását is a rendszer által támogatott 15 európai nyelv bármelyikéről bármelyikére. Az új funkció fejlesztésekor az IzyMenu a Facebook által is preferált Bing™ online fordítót választotta.
„A fejlesztés irányát a felhasználói visszajelzések és a tapasztalatok szabják meg” – mondta Margetin István, az IzyMenu fejlesztésekért felelős társalapítója. - „Mi magunk is eljárunk az IzyMenu éttermekbe baráti, családi társaságban, hogy testközelben ismerjük meg a használati szokásokat, felmerülő igényeket, és közben a felszolgáló személyzettel elbeszélgetve a rendszer másik oldaláról is visszajelzést gyűjthessünk.”
"Az IzyMenu nem csak a turistákat célozza - minden vendégnek tud valami hasznosat nyújtani" - folytatja Batki Zsolt, az rendszer másik kitalálója. „Ugyanolyan kényelmesen használható egy komplett vacsora megrendelésére, mint egy elfelejtett szósz, saláta gyorsabb igénylésére. Használatához nem kell semmit letölteniük a vendégeknek a mobiljukra. Platformfüggetlen mobilweb alkalmazásról van szó, amelyet ingyen használhatnak."
Az IzyMenuhöz bármely vendéglátóhely csatlakozhat, amelyben a felszolgálók elérhető közelségében állandó internetkapcsolattal rendelkező számítógép van. Ez szükséges ugyanis a rendszerből érkező rendelések és üzenetek fogadására. A minden további elemét az IzyMenu biztosítja. A regisztráció ingyenes, és nincs installációs költség sem. A szolgáltatás havidíjas, melynek mértéke a rendszerben regisztrált asztalok számától függ. A legkisebb vendéglátóhelyek már havi 1500 forintért is használhatják az IzyMenut, de az első hónap minden vendéglátóhelyen ingyenes!
Az IzyMenut eddig magyarországi, angliai és spanyol éttermekben próbálták ki. A vendégek és a vendéglátósok tapasztalatai is pozitívak.
"Nálunk bevált az IzyMenu" - mondja Kristóf József, a rendszerhez Magyarországon elsők között csatlakozott egri Legényfogó Kisvendéglő vezetője. "A vendégek továbbra is igénylik és szeretik a személyes törődést, de a felesleges várakozások, apró kényelmetlenségek elkerülésére ott ez a remek eszköz a kezükben. Ráadásul a felszolgálóink munkáját is segíti, mert sok felesleges körtől kíméli meg őket, teltházas estéken pedig különösen nagy segítség a kiszolgálás felgyorsításában."
A rendszer működése kipróbálható az IzyMenu Demo éttermében a www.izymenu.com oldalon, ahol az étterem-tulajdonosok regisztrálhatják is vendéglátóhelyüket.