Hírek, aktualitások, programok

Nyárra ismét teltházas hazai turizmusra számítanak a Hotel & More Groupnál
2021. március 4.
„Elsődleges szempontunk a személyzetünk megtartása volt, hiszen készülünk az újranyitásra” Hasznos információkat osztott meg a turizmusról, a szállodák üzemeltetéséről, a belföldi szálláshelyek aktuális helyzetéről, arculatváltásról, újításokról, a covid hatásról Klemm Balázs, a turizmus véleményformáló szakembere. A magyarországi és székelyföldi érdekeltségű cég, a Hotel & More Group tulajdonosa, vezérigazgatója beszélt a 2020-as és a 2021-es turisztikai idényről és a szektor jövőbeli kilátásairól.
A 175. jubileumi szezonkezdetre megújul a BAHART flottája
2021. február 24.
Sorra újulnak meg a hajók a BAHART flottájában, miközben az új hajók gyártása is folyamatban van. A társaság több mint 200 millió forintot fordít korszerűsítésekre annak érdekében, hogy modern utazási feltételeket és üzembiztos működést biztosítson az utasoknak a szezonkezdetre. A fejlesztések történelmi léptékűek, a kormány támogatásának köszönhetően új korszak kezdődik a balatoni hajózásban.
Negyven millió forintra büntette a versenyhivatal az Airbnb-t
2021. február 12.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) 40 millió forintos bírságot szabott ki az Airbnb-re, amiért a cég nem tartotta be maradéktalanul a hatóság felé vállalt módosításait a fogyasztóknak nyújtott tájékoztatásaiban.
2021. január 28.
Közel nettó 1,3 milliárd forint hazai forrásból fejlesztik a gyomaendrődi fürdőt, a kivitelezés jövőre indulhat - mondta Toldi Balázs (független) polgármester szerdán az MTI-nek.
Balaton-parti fejlesztéseket terveznek Keszthelyen
2021. január 19.
Egy építészeti ötletpályázat már lezárult, most a Keszthelyen élők és itt működő szervezetek javaslatait várják arról, hogy milyen fejlesztések valósuljanak meg a Balaton-parton, ahol négy kilométer hosszú sétányt is kialakítanak majd - közölte keddi sajtótájékoztatóján a város polgármestere.
Budapest Brand Zrt. – Létrejött a főváros új turisztikai és marketing szervezete
2020. november 3.
2020. november 1-től Budapest Brand néven működik tovább a főváros hivatalos turisztikai, kulturális és marketing szervezete. A BVA (Budapesti Városarculati Nonprofit Kft.) és a BFTK (Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ) egyesülésével létrejövő Budapest Brand Nonprofit Zrt. egyszerre alakítja a város márka és turizmus stratégiáját, felel a kulturális tartalom előállításáért és a fesztiválok, vásárok szervezéséért a jövőben.
Jól halad Tokaj új ötcsillagos szállodájának, a Minaro Hotel Tokajnak az épitkezése
2020. október 16.
Igazi kuriózum lesz a felnőttbarátként megcímkézett Minaro Hotel Tokaj, amely a Szepesi család és az Appeninn Nyrt. közös fejlesztéseként valósul meg valamikor 2022 tavaszára. A hotel alapkőletétele márciusban volt, az építkezés azóta is a terveknek megfelelően halad.
„Budapest fiatal szemmel” – magyar ajándéktárgyak másképp grafikai pályázat díjátadó
2020. október 11.
A Memories of Hungary cégcsoport és a Hungarian Souvenirs Kft. a Magyar Képzőművészeti Egyetemmel közösen hirdetett az év elején pályázatot az Egyetem hallgatói számára, mely szabadon választott, karakteres, kiemelkedő budapesti turisztikai látványosságok bemutatását célzó grafikai tervek születését kívánta elősegíteni.
Így alakultak át a magyarok utazási szokásai a koronavírus miatt: biztonságos, belföldi szállásokat választunk
2020. október 9.
A koronavírus-járvány alaposan átalakította a magyarok utazási hajlandóságát és szállásválasztási szokásait – derül ki abból az országos reprezentatív felmérésből, amelyet a hévízi NaturMed Hotel Carbona készített a Turizmus Világnapja alkalmából. Az eredmények alapján idén 15 százalékkal kevesebben terveztek utazást, és 22 százalékkal többen gondolkodtak belföldi üdülésben az egy évvel korábbihoz képest. A válaszokból kiderült: miközben a vendégek továbbra is elvárják a minőségi szolgáltatásokat, kiemelten fontossá vált az is, hogy a szálláshely garantálni tudja a higiénikus feltételeket és a biztonságos távolságtartást.
Nógrádgárdonyi szállodával bővült a Hotel & More portfóliója
2020. október 9.
Új szálláshellyel gazdagodott a Hotel & More Holding. A Nógrádgárdonyban található Főnix Wellness Resort majd két évig tartó felújítási munkálatok után, csodaszépen és remek hangulatban nyitotta meg újra kapuit.
Kikapcsolódás biztonságban? Irány az erdő!
2020. október 3.
Az idegenforgalom egyike a pandémia által leginkább sújtott ágazatoknak, nem csoda, hogy sok országban kihívást okoz a turizmus vonzerejének visszaállítása. Magyarországon azonban az eddiginél is nagyobb érdeklődés övezi a természetközeli pihenési formákat, így az erdei turizmust is.
Új budapesti városnéző weboldal indult
2020. szeptember 30.
Sétálj velünk néven új, tematikus városnéző sétákat kínáló weboldallal száll versenybe a Budapesten élő sétálni vágyókért és Budapest turistáiért. Jelenleg 6 séta érhető el - a szám várhatóan bővülni fog - cserébe mindezt ingyenesen kínálja Budapest Fővárosa által működtetett honlap.
Átadásra került Kőszeg legújabb szállodája, a Benedict Hotel Kőszeg
2020. szeptember 12.
Kőszegen a Jurisics-téren adták át Kőszeg legújabb hotelét. A Benedict Hotel Kőszeg az egykori bencés rendház impozáns felújított épületében kapott helyet. A szállodát az Accent Hotels üzemelteti.
Csodaszép őszi fotók készültek a Hévízi Gyógytóról
2020. szeptember 12.
A Hévízi Gyógytó minden évszakban egyedülálló és szép, most egy párafelhős őszi reggelen készültek róla csodaszép felvételek, amelyeket a Hévízi Tófürdő facebook oldalán tettek közzé.
Átadták a Hotel Adalbert szállodát, Esztergom legújabb három csillagos hotelét
2020. szeptember 2.
Esztergomban hétfőn átadták az Adalbert Hotel Szent Tamásról elnevezett új szárnyát: a Vitéz János Római Katolikus Tanítóképző Főiskola egykori kollégiumából 56 szobát alakítottak ki 1,2 milliárd forintos kormányzati támogatással.
Az MTÜ is a négyévszakos Balatonért kampányol
2020. szeptember 1.
Néhány napja már látni a Magyar Turisztikai Ügynökség új kampányának megjelenéseit, mellyel - valljuk be: a jelenlegi helyzetben erős hátszéllel - az őszi időszakra is a Balatont népszerűsíti és támogatja a marketing megjelenésivel a már jó ideje 4 évszakossá próbált tenni tavunkat.